Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~dollkulczur | użytkownik

imię i nazwiskoAgata Szuba adresOlsztyn/Wrocław zarejestrowany25.12.2007 @03:40:08 ostatnio na stronie13.12.2015 @23:51:17
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty150 komentarze305 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~EveJank    13.02.2008 @09:13:46
Miło mi bardzo dzięki za odwiedziny
_______
""Lepiej nic nie mówić i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości. "
M.Twain
~sopo    02.02.2008 @10:07:01
dzięki za obserwację
pozdropozdro
_______
http://rysujerysunki.blogspot.com/
When the Zombies Come, I'll Be Ready
+ormo    02.02.2008 @03:29:00
dzień dobry
~mammacita    31.01.2008 @09:52:40
pooozdro!!!! ty tutaj nieźle wymiatasz!
_______
Ci tylko się śmieją co nie rozumieją !
~pampelune    30.01.2008 @14:42:43
a gdzie nowe digi..? leniwiec zawodowiec...? do roboty!
~majlovy    26.01.2008 @23:15:04
tararam tum dum :D
~Alexandra35    21.01.2008 @13:28:33
Dzięki
_______
Nie otwieraj się za szeroko - przeciągi są niezdrowe.
~annawu    21.01.2008 @13:19:51
całkiem mozliwe..ale dzięki za komentarz bo coś ostatnio nikt nie chce mi nic napisać
~JAmajMASTA    17.01.2008 @15:53:54
huhuhu nie wierze nie wierze....
~qlawa    16.01.2008 @16:32:35
chyba jesteś ciekawą osobą..mimo że Cię nie znam.
Moje wrażenie
~DINX    16.01.2008 @00:15:10
poskakala i poogladala i baaardzo sie spodobalo.
kolorowo - absurdalnie - i zabawnie.
rzadkosc
_______
a friend in need is a friend indeed. a friend with weed is better.
~werse    16.01.2008 @00:09:46
Okazy urodziwosci - rewelacja maksymalnie
~werse    16.01.2008 @00:08:03
cala galeria zlewa sie w dosc spojna calosc, odrazu wiadomo ze poszczegolne grafiki sa TwojePozdrawiam
~r5    15.01.2008 @22:28:25
ok
~Dariado    15.01.2008 @18:15:04
o dzięki Ci Agato!
_______
"To, że Bromby nie będzie w domu jest możliwe"
~MaorysMalpa    14.01.2008 @19:47:04
dzieki panienko.
~puzon999    12.01.2008 @20:08:12
kłaniam się
~ROSAart1    11.01.2008 @01:26:47
a gdzie domino?
~igu    07.01.2008 @08:52:33
witam w grupie pin up
_______
czy.będziesz.ziarnkiem.piasku.czy.kamyczkiem.w.wodzie.utoniesz.tak.samo
~Szewyzwa    06.01.2008 @18:12:28
dzieki za komenta i odwiedziny ;]
_______
rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki a cuda zajmują mi trochę czasu...
~patrykb    06.01.2008 @00:38:39
aha no to chyba, że tak... je jednej pracy tylko nie kumam 'w sieci pisania" można tak po krótce się dowiedzieć jak mam to rozumieć... bo nie rozumiem ;] ;>
~patrykb    06.01.2008 @00:35:17
tzn.. nie no ja nie oczekuje rewanżu, napawde mi sę podobają te prece :O
~Kropkazent    04.01.2008 @22:23:11
Dziękuję
!grisza84    02.01.2008 @17:00:20
czy my się znamy?(na ptaszka zabrakło mi gliny ha)
+sebastianskrobol    01.01.2008 @20:06:57
senk ju veri macz
_______
eble eble...
http://mushroom-mots.blogspot.com/
eble... blog......eble
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt